lördag 26 februari 2011

Känn tacksamhet för allt du lär dig.

Varje dag är en ny dag att lära och känna tacksamhet.
Hur skulle du kunna känna tacksamhet för det du redan har och det du lär dig?
Vi får feedback eller återkoppling varje dag. Allt vi gör producerar resultat, kanske inte det vi i första hand ville men trots detta ett resultat. Lär av dina misstag, se all feedback som en gåva till förbättring. Var tacksam över att du har utvecklingspotential och att det finns oändlig mycket att lära, på alla plan.
Tack för att jag fått lära mig så mycket just denna vecka.

Inga kommentarer:

Vill du bli mer motiverad, jobba mer effektivt och få bättre relationer?

Här kan du läsa om person-, team och ledarskapsutveckling. Jag skriver om NLP, mental träning och olika utvecklande tekniker för att dela med mig hur du kan få ett bättre liv både på jobbet och hemma.

Välkommen in på hemsidan www.inrestyrka.se för utbud av kurser och föredrag, jag skräddarsyr gärna ett föredrag efter vad ditt företag behöver.
Mejla gärna synpunkter till birgitta@inrestyrka.se