fredag 22 januari 2010

Tack till alla ni på Dataföreningen

Vilket härligt gäng jag fick äran att hålla en workshop för igår kväll på Dataföreningen i Stockholm. Vilken energi och vilket samspel - jag hoppas att ni fick många aha och kan använda en eller flera av språkmönstren för att motivera och influera er omgivning på ett bra sätt. Sätt upp dina mål för dagen eller ta itu med surdegarna så att du slipper känna att de dränerar dig för bara du kan bestämma vad du vill göra och för att göra som många andra - ta ett djupt andetag och sätt igång med att göra de rätta sakerna eller funderar ut möjligheter att förbättra annat. Välj det som är viktigt för dig.

Lycka till!
Birgitta

Inga kommentarer:

Vill du bli mer motiverad, jobba mer effektivt och få bättre relationer?

Här kan du läsa om person-, team och ledarskapsutveckling. Jag skriver om NLP, mental träning och olika utvecklande tekniker för att dela med mig hur du kan få ett bättre liv både på jobbet och hemma.

Välkommen in på hemsidan www.inrestyrka.se för utbud av kurser och föredrag, jag skräddarsyr gärna ett föredrag efter vad ditt företag behöver.
Mejla gärna synpunkter till birgitta@inrestyrka.se